tirsdag den 15. oktober 2013

Hurtig wok med Shirataki Nudlar.. :)


I dag blev endelig dagen hvor jeg skulle prøve Shirataki Nudlar..
Det var ikke et hit herhjemme!!
Man kan ikke sige at man ikke kan lide smagen, for de smager af absolut ingenting..
Der hvor jeg stod af er konsistensen, jeg synes det var MEGET gummi artigt.. Puha det duer jeg altså ikke til..
Det er så første og sidste gang jeg laver dem..



 
Sådan ser pakken ud..
 
 

 
Wokken blev god... :)
På billedet kan man se nudlerne..
 
 
 
Wokken består af:
 
Svinekød i tern
Grønne bønner
Løg
Slik ærter
Brun peberfrugt
Frisk ingefær
Engelsk sauce
Fiskesauce
Salt og hvidløgs peber
 
 
Skær grønsagerne ud i ønsket tykkelse.
Svits kødet i olie.
Når kødet er svitset og næsten gennemstegt, tages det af wok panden og lægges på en tallerken.
Hæld væden fra panden og steg løg i olie til de er blanke.
Tilsæt bønner og slik ærter.
Steg grønsagerne til de næsten er færdige, smid så kødet og peberfrugten på.
Smag til med frisk ingefær, engelsk sauce, fiskesauce, salt og hvidløgs peber.
 
Og voila så er der wok.. :)
 
 
TIP: Jeg opbevare min ingefær i fryseren og river den mens den er frossen. Det gør at den ikke travler.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar