mandag den 28. oktober 2013

Lækker burger med Dana Blu... :)


Jeg kommer gerne sent hjem om aftenen så jeg elsker lækker mad der kan laves i en fart.. :)
Denne lækre burger skal helt sikkert laves igen.. :)



 
En lille bid af himlen.. ;)
 
 
 
Til en burger brugte jeg:
 
En halv minut bolle
Mayonnaise på glas
Ketchup
Løg i skiver
Cherrytomater i skiver
Agurk i skiver
En hakkebøf der er røget over bøgeflis (kan købes i Rema1000)
En skive Dana Blu 50+ eller anden muk ost
 
Jeg stegte bøfferne på den ene side, vendte dem og lagde en skive Dana Blu på. Så lavede jeg et lille låg af sølvpapir og lagde hen over dem så osten kan smelte..
Saml burgeren sådan som du vil have den... :)
 
Det gode ved burgere er at man kan varigere fyldet efter lyst og smag..
 
 
God Fornøjelse.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar