mandag den 14. oktober 2013

Om mig og min blog.. :)


Hej og velkommen til min blog.. :)

Det er min første blog og jeg håber at i bære over med mig her i starten.. ;)

Jeg hedder Cecilie og bliver kaldt for Cille eller Stumpen..
Mit mål med denne blog er at dele lidt ud af mit liv..
Bla. PCO venlige opskrifter, min hverdag og mine hobbyer i fritiden..


Jeg fik konstateret PCO 1 marts 2013 og jeg tog det som et hårdt slag..
Heldigvis er jeg typen der hurtigt rejser mig igen og kæmper..
Der er også fordele ved at få denne diagnose, nu ved jeg hvad jeg skal gøre for at få min krop til at fungere ''normalt''.
På dette link kan man læse om hvad PCO er:
http://www.pcoinfo.dk/Hvad-er-PCOS/Hver-5-kvinde-har-PCO/
Jeg lægger en del opskrifter ud på bloggen som har hjulpet mig med mit vægttab..
Jeg bruger LCHF og andre opskrifter uden stivelse og sukker som en stor inspiration.
Der vil være lidt uenigheder omkring forskellige ingredienser som jeg bruger i mine opskrifter, så som fede mejeri produkter.
Jeg deler bare ud af mine opskrifter som hjælper mit vægttab..
Jeg spiser det jeg mener er fornuftigt.. :)
Jeg tager meget gerne imod opskrifter og lægger dem op på bloggen..
Bare send mig en e-mail med den og nogle billeder..
Min e-mail er cm-erikssonHYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk."HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk."HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk."HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"HYPERLINK "mailto:cm-eriksson@live.dk"@live.dk


Jeg arbejder som selvstændig frisør på Møn.
Jeg overtog salonen 1 marts 2007 hvor jeg gik i lærer.
Det var hårdt at være selvstændig og samtidig tage en uddannelse.
Det var også med til at styrke mig og gøre mig til den jeg er i dag.. :)
2007 var også året hvor jeg fandt kærligheden. <3
Første gang jeg så Morten vidste jeg at HAM ville jeg have..
Efter at have stalket ham i et par måneder fik jeg ham.. ;)
Vi flyttede sammen allerede efter 1 1/2 måned..
I 2011 fik vi så vores lille hund, Muffin.. <3
Da vi ikke har børn er hun vores lille baby og bliver vist forkælet lidt rigeligt.. :)
Vi skal giftes den 16.08.14.. <3
Da jeg elsker at planlægge og være kreativ, er dette bryllup en drøm..
Vi har valgt at lave meget af det selv, hvilket selvfølgelig er tidskrævende men også penge besparende og meget mere personligt..
Jeg lægger løbende billeder ud på bloggen når jeg får købt og lavet nogle af mine mange projekter... ;)

 
En af mine store hobbyer er blomster..
Jeg tager gerne på blomster kurser et par gange om året med min dejlige veninde Jeanne.. :)
Jeg elsker min have og tager billeder af den i løbet af hele året.. :)
Jeg lægger billeder op så i kan følge med.. :)
En af mine andre hobbyer er https://www.geocaching.com/
Det er en fed måde at komme ud og opleve steder man normalt ikke ville opleve.. :)

 
Nå det var lidt om mig.. :)

Jeg håber i vil få noget ud af denne blog.. :)

xoxo
Stumpen <3

 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar